In gesprek met Kamerlid Karin Straus over Nederland

Geachte leden van de VVD Weert,

Zoals u gemerkt heeft zijn de voorbereidingen voor de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart 2017 alweer in volle gang. Tijdens de Algemene Beschouwingen over de miljoenennota bleek dat maar al te zeer. Het is daarom belangrijk dat wij ook onze stem laten horen. Hiertoe krijgen wij de gelegenheid op 8 oktober aanstaande en wij nodigen u graag uit voor een bijeenkomst met het VVD Tweede Kamerlid Karin Straus. Karin wil met u in gesprek over actuele politieke ontwikkelingen en samen met u vooruit blikken naar de verkiezingen voor de Tweede Kamer in 2017.

Loopt u al jaren rond met een idee voor een beter en mooier Weert of Nederland? Kom dan langs op zaterdag 8 oktober bij De SooSMarkt 9 in Weert. U wordt om 11.00 uur met koffie en vlaai ontvangen door Karin Straus, wethouder Van Eersel, de Weerter VVD fractie en het bestuur van het nieuwe VVD Netwerk Weert / Cranendonck. Er wordt een lunch geserveerd rond 12.30 uurOm 13.30 uur wordt de bijeenkomst afgesloten.

In verband met de organisatie verzoeken wij u vriendelijk uw komst uiterlijk 5 oktober aan ons kenbaar te maken via e-mail.

Met liberale groet,
VVD Weert en Cranendonck