Liberaal netwerk VVD Kempenbroek

Op 26 november 2016 hebben de leden van de VVD-afdelingen Weert en Cranendonck unaniem besloten deze afdelingen bestuurlijk samen te voegen onder de naam Lokaal Netwerk VVD  Kempenbroek. Door de krachten te bundelen is in de regio een Politiek Netwerk ontstaan dat toekomstbestendig is. Noem het professionalisering van de bestuurlijke kracht. Hierdoor zal de VVD in de gemeenten Weert en Cranendonck slagvaardiger worden. De politieke vertegenwoordigers van de VVD  in de beide gemeenteraden en de colleges van Burgemeester en Wethouders kunnen nu al hun aandacht en tijd richten op dossiers die van groot belang zijn voor de inwoners van onze gemeenten.

Ook wordt er meer tijd ingeruimd voor contacten met burgers, verenigingen en organisaties. We willen nog beter weten wat er leeft binnen alle geledingen van de samenleving.

Naast de formele zijn met name de informele contacten van groot belang. Het Lokaal Netwerk Kempenbroek geeft hier invullen aan door activiteiten te organiseren waarbij iedereen van harte welkom is. Het maakt niet uit of u nu wel of geen lid bent van een andere politieke partij, een vereniging of gewoon gezellig wil wandelen, een bedrijf bezoeken of een glaasje wil drinken tijdens ons “politiek keffee.”

De eerste informele activiteit vindt plaats op zondag 15 januari 2017. Wij gaan dan wandelen in Maarheeze. Vanaf 13.00 uur bent u van harte welkom. Tijdens deze wandeling heeft u de gelegenheid kennis te maken met de VVD-kandidaten voor de Tweede Kamerverkiezingen uit Brabant en Limburg.