Ga je mee op kroegentocht?

Op vrijdag 16 maart gaat De Weerter VVD op kroegentocht in het gezellige centrum van Weert. De datum is gewijzigd, omdat vanwege het glasverbod rond carnaval het niet mogelijk is om de kroegentocht te organiseren op de vrijdag voor carnaval. We gaan op 16 maart genieten van de gastvrijheid, het vakmanschap en het uitgebreide assortiment bieren van de Brand Bierbrouwerij. We zullen op vrijdagavond de 8 Brand (bier) cafés bezoeken die deelnemen aan de Wieerter Brandslang. Er zullen standaard arrangementen van € 15 worden geboekt. Daarvoor krijgen de deelnemers 6 brand biertjes en 6 hapjes. Daarnaast boeken we ook speciaal arrangementen van € 20. Daarvoor krijgen de deelnemers 5 speciaal bieren en 5 hapjes.