Open Club Boshoven presenteert schetsen Park Boshoven

Het samenwerkingsverband Open Club Weert-Noord Verenigd presenteerde woensdagavond 5 september de eerste schetsen voor de nieuwe inrichting van het Park Boshoven. De plannen werden gepresenteerd tijdens het eerste 'Sprekersplein' dat plaastsvond in de Bosuil. Dit is een nieuw initiatief van de gemeenteraad, waarbij inwoners hun ideeën kunnen presenteren aan de raad.

Tijdens de bijeenkomst presenteerde het samenwerkingsverband 'Open Club Weert-Noord Verenigd'. Dit samenwerkingsverband is inmiddels al twee jaar bezig om de samenwerking tussen de diverse verenigingen in het gebied te intensiveren. Daarnaast zijn er plannen gemaakt voor een nieuwe inrichting van het sportpark. Tijdens het sprekersplein werden daarvan de eerste schetsen gepresenteerd.

De plannen worden de komende tijd verder uitgewerkt. Vervolgens zal er een voorstel aan de raad voorgelegd worden om geld beschikbaar te stellen voor de inrichting van het vernieuwede Park Boshoven.