Muziek en vrijheid

Wethouder Wendy van Eijk en raadslid Lars Lambers volgen momenteel de Kadertraining van de VVD. Een onderdeel van de Kadertraining is de thuisopdracht. Wendy en Lars maken deze opdracht samen.

De opdracht is als volgt: Wendy en Lars gaan 40 VVD-ers benaderen; leden, oud-leden en (potentiële) nieuwe leden uit de gemeente Weert en Nederweert. (het Weerterland) De contacten worden aangehaald tijdens een kop koffie. De VVD-er wordt gevraagd naar hun favoriete muziek nummer in relatie tot het thema ‘’Vrijheid’’. Op deze manier komt er een top 40 tot stand en deze zullen we publiceren op de website en via social media. Tevens maken we 5 korte filmpjes van 5 bekende, markante, typische of pionierende liberalen uit het Weerterland die een toelichting geven op het nummer van hun keuze.

Tijdens onze jaarlijkse BBQ zullen we de top40 presenteren en gaan we met de leden in gesprek en laten we zien wat ons drijft en vertellen we nieuwe leden hoe gaaf het is om lid te zijn van de VVD, tevens tonen we deze avond de filmpjes!

Dus bedenk maar alvast welk favoriete nummer jij bij het thema Vrijheid plaatst!

Tot snel!

Wendy & Lars