VVD vóór lastenverhoging?

De VVD vóór lastenverhoging? Nee, natuurlijk niet. Maar de VVD is wel vóór:

Weert, een mooie stad om in te wonen, werken en recreëren!

Een van de zaken die daaraan bijdraagt is een goed werkende riolering. Die tevens bijdraagt aan een beter klimaat: geen of minder “natte voeten” en zo min mogelijk hittestress. Alle inwoners van Weert, ongeacht in welke wijk zij wonen, hebben hier recht op.

Ook vinden wij het van belang dat jij, inwoner van Weert, geen of weinig overlast van de hierbij horende werkzaamheden hebt. Integraal werken heeft dan de voorkeur.

Dit alles bij elkaar kost geld, logisch. Je betaalt hiervoor jaarlijks de zgn. rioolheffing, €214,—. En die is nu niet kostendekkend. Sterker nog, die is €42,— te laag. En ja, dan is de VVD vóór lastenverhoging. Omdat wij met zijn allen willen dat elke inwoner van Weert recht heeft op een goed werkende riolering, nu en in de toekomst! Zodat Weert die mooie stad blijft om in te wonen, werken en recreëren.

Wij, de Weerter VVD, zetten ons hier in ieder geval hard voor in. Heb je vragen, opmerkingen, wil je meedoen? Ik hoor graag van je via info@vvdweert.nl

Marie-Thérèse van den Bergh,
VVD-raadslid Weert