Wendy van Eijk op plek 17 bij de Tweede Kamerverkiezingen

Van de 80 namen op de kandidatenlijst van de VVD voor de Tweede Kamerverkiezingen staat op plek 17, Wendy van Eijk, wethouder in de gemeente Weert. Bestuur en fractie van de Weerter VVD zijn super trots op de plek die Wendy als nieuwkomer heeft weten te bemachtigen. Dik verdiend ook als je het ons vraagt.

Al jarenlang zet Wendy zich in voor de belangen van de Weerter gemeenschap en de lokale bedrijvigheid. In de periode 2014 – 2018 als raadslid en sinds 2018 in de rol van wethouder. In maart 2023 werd ze tevens gekozen als Statenlid voor de Provincie Limburg. Dit stelde haar in staat om ook op provinciale schaal haar bijdrage te leveren.

De ambities van Wendy gaan echter verder. Wendy gaat staan voor persoonlijke welvaart en vrijheid voor iedereen in Nederland: een baan of bedrijf, een eigen woning, een prettige en veilige leefomgeving, en zorg waar je op kunt rekenen als je die nodig hebt. Zij ziet dat veel Nederlanders bezorgd zijn over hun toekomst. Met als doel het optimisme en vertrouwen onder de Nederlanders terug te brengen, heeft Wendy zich kandidaat gesteld voor de Tweede Kamerverkiezingen. De kans is zeer reëel dat zij op 6 december stopt als wethouder en beëdigd wordt als Tweede Kamerlid voor de VVDEen klus die haar voor de volle 100% is toevertrouwd.

Bestuur en fractie wensen Wendy heel veel succes tijdens haar campagne de komende periode en zal haar daarbij maximaal ondersteunen.